Min säng <3

Nu ligger jag med vattenflaskan, chips och dipp och bara myser

i min säng. Skulle på hockey match idag, men haallåå Bejron

vart tog du vägen !? Jag skulle ta med hans barn dit men han

ringde aldrig.. Jag har laddat ner Madagascar 2 så den ska jag
kolla på idag, sen ska jag kolla på Weeds Säsong 4 och på
Desperate housewifes, missade det i tisdags, och jag måste
veta vad Edies man har för onda planer.. Och nu på tisdag är
det sista avsnittet :'(


Nu ska jag kolla klart på Fab 5, Ha en mysig 2:a advent!




Kommentarer
Postat av: Hanna

madagaskar 2 är inge bra, ettan är bättre :D

2008-12-07 @ 16:07:11
Postat av: Matilda

Nej madagaskar 2 är aas bra! Lyssna inte på Hanna :P VA?! är det sista avsnittet? Då måste man ju ladda ner för man kommer typ inte få reda på någonting alls!

2008-12-07 @ 17:07:41
URL: http://gillart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0