Nybadad tröttmössa!

Faaaasiken vad trött jag är, kanske för jag gått på högvarv hela dagen!


Juste, har glömt att säga att jag har nu bestämt mig för att söka till
kursen om mobbning på högskolan, det ger 10högskole poäng.
Haha stolt jag kommer va om jag får dom, för trodde aldrig i hela
mitt liv att jag ens skulle fundera på att plugga där.. Hoppas jag
kommer med på kursen nu!. Sen ska jag ringa komvux nästa
vecka för dom har kurser inom Barn & fritid och det är:
Kommunikation, Pedagogisk ledarskap, Arbetsmiljö och säkerthet
(har jag G i från fordon) & datorkunskap (G där också redan).
Så då blir det alltså bara två kurser, men tar mobbning och
pedagogiskt ledarskap i första hand, sen får jag se hur jag gör
med kommunikation. Haha JAG av alla människor ska börja
plugga igen, trodde jag ALDRIG! Wish me luck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0