Seg Nathalie

Igår vart det tegelbruket, satt här hemma med Malin och Emma först.
Det va trevligt :) Hade inte super kul på tegel, för jag va på ganska dåligt
humör större del av kvällen.. Imorse va jag trött som ett djur, men jag gick
upp och jobbade! Har inte haft tid att känna av tröttheten, men nu är jag
halvt medvetslös. Ska bara ligga i sängen och dega å glo på film ikväll.

Fredag imorgon = Jobb och kanske en lugn hemmakväll för jag
ska till stan med Mikey å company på lördag, jag har blivit
medtvingad på någon rock grej på nalen i stan. Kan bli trevligt
fast jag inte lyssnar på rock!




Haha bra sammanhängning, skriver om rock och lägger upp en
bild ifrån URF08 ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0