Snodde en lista!

STEG 1

Namn: Nathalie Mattsson 

Födelsedatum: 1989-11-05

Ögonfärg: Blåa

Hårfärg: Brun

Längd:  159 cm typ

Civilstatus: Singular

Höger eller vänsterhänt: Höger

Stjärntecken: Skorpinjon



STEG 2

Skor som du bar idag: vita DC skor med rosa blommor

Dina svagheter: jag blir lätt aggresiv

Rädsla: Att förlora mina vänner som betyder mest.

Målsättning: Resa och uppleva annorlunda saker


STEG 3

Första tanke när du vaknade: vad fan höll ja på med igår
Sista tanke innan du somnade: minns inte


STEG 4



Pepsi eller Coca Cola: Coca cola

BurgerKing eller McDonalds: ´Burger king

Adidas eller Nike:Adidas

Choklad eller Vanilj: vanilj



 

STEG 5

Svär du: jaa

Sjunger du: mycket sällan

Duschar du varje dag: jaa

Gillar du skolan: nejnejnej

Tror du på dig själv: Ja

Kommer du överens med din mamma: Nej

Kommer du överens med din pappa: Jag har ingen



 

STEG 6

Antal piercings: två

Antal tatueringar: två

Hur många gånger har du varit med i tidningen: Har inte personligen varit med
men det har stått om mig ett antal ggr.

Antal saker jag ångrar: Oberäknigt




HUR
Svarar du i telefonen:  Hallå, eller Nathalie
Gör du när du är kär i fel person: Försöker glömma
Tycker du om gul-bil-leken: Nej
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Inga
Hur mycket är klockan: 20.04
Spenderar du en regnig dag bäst: Tv-tittande eller fikandes




VEM

Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Åsa
Vill du kasta en sten i huvudet på? Många, jag känner att jag är hatisk idag
Saknar du mest just nu? Michaéla, pappa och alla som gått bort
Är din bästa vän av samma kön? Åsa är den ärligaste vän jag har. Så ja, Åsa
Är din bästa vän av motsatta kön? Jesper
Är ditt 10:e sms ifrån? Malin
Ska du träffa imorgon? Åsa
Tänker du på nu? Ingen
Pratade du senast i telefon med? Åsa
Hus var du senast i: Jens
Sa du senast "jag älskar dej" till: Åsa

Önskar du var med dig nu? Pappa

Är din favoritsläkting? Morfar, bror och morbror



JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ja
Velat vara ett djur: Ja
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: haha nej
Tycker Harry Potter är bra: Ja
Hatat choklad: Ja





VAR

Går du skolan? Ingenstans, jobbar
Är din telefon? På min mage
Är din mamma? Äter vid matbordet
Sover du? i min säng oftast
Handlar du mest? Statoil eller ica ?
Fick du tag i tröjan du har på dig? Köpt på Carlings
Åkte du senast bil? Idag
I ditt rum är du? Är inte i mitt rum



VAD
Åt du senast? En godis
Drack du senast? Julmust
Är det för färg på dina byxor? Dom ska va svarta men har blivit bruna
Närmaste saken som är blå? Godispåsen
Gillar du mest med skolan? Vet inte
Har du på fötterna: Ingenting
Är din favorit färg: Brunt
Vilken film såg du senast: Kollar på Narnia nu
Hör du just nu? Tvn och dom andra äta

Så nu har ni fått en lista att sysselsätta er med också ;)

Kommentarer
Postat av: E

natha du e fan inte 159 cm! ;D

2008-12-06 @ 23:24:15
Postat av: Anonym

jag ska sno ditt test

2008-12-07 @ 00:13:10
URL: http://hannahatje.blogg.se/
Postat av: N

Jag har faktiskt inte en blekaste om hur lång ja é :p

2008-12-07 @ 07:02:57
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/
Postat av: E

156cm som moi? :)

2008-12-07 @ 13:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0