thé, skitsnack & godis!

Jag har varit och fikat med Åsa & Camilla på snövit :) Riktigt
trevligt. Skönt å snacka lite skit som egentligen inte har nån
mening, bara prata om strunt. haha!

När jag och Åsa gick från ica efter vi köpt lite godis så ser vi att
Teknikmagasinet ska öppna i centrum :D:D:D Underbart, dom har
en massa roliga saker. Jag som är prylbög kommer att shoppa loss
där jämt å ständigt, så får ni julklappar av mig vet ni vart dom kommer
ifrån. haha. Om dom hinner öppna innan jul!

Nu ligger jag underbart skönt i min säng och kollar lite på tv och
strösurfar lite ..

Nästa helg ska jag till Sabine och hennes kille på lite julkalas :)
Ska bli super kul att träffa henne igen, år och dar sen sist!


Kommentarer
Postat av: Mickis

oooh teknikmagasinet woho, vart kommer den ligga? :)

2008-12-05 @ 00:13:49
URL: http://teraakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0