thinking...

Jag tänker extra mycket på Pappa just nu, vet inte varför, kanske för att det är
nyår snart. Och 2år :O sen jag såg honom sist.. Jag har kvar ett sms ifrån
honom den 23/12 -2006: God jul gumman, vi syns när du kommit hem Kram
pappa.
vi sågs aldrig mer... :( Skriver aldrig om mina sånna här känslor i
bloggen, men nu vill jag det! Det känns som om ett knivhugg i ryggen varje
gång jag tänker på att jag aldrig kommer att få sen min pappa igen.. Jag
kommer nog aldrig vilja inse att han är borta för evigt!

Hemma hos mamma är det inte bättre heller, vi bara bråkar.. hela dan, varje dag!
Är van med det men det är tröttsamt att alltid va den som alla klagar på vare sig de
gäller att jag lyssnar på musik eller pengar. Min mamma har en tendens att kräva
mig på pengar för att hon vet att jag har ett innestående skadestånd, och bara för
att jag har dom pengarna så tror hon att hon kan kräva mig på pengar och inte min
syster. Jag hoppas att jag och min vän kan flytta tillbaka till lägenheten så att jag
blir av med många bördor...

Är inne i en av mina extra tuffa perioder nu.. ledsen att ni fått höra min klagan,
men ni behöver ju inte läsa :p


Kommentarer
Postat av: Din hanna

Älskling, jag hoppas du vet att jag alltid finns vid din sida! Ring mig närsomhelst på dygnet om du vill prata. Love u :)

2008-12-05 @ 14:15:52
URL: http://hannahatje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0