:)

idag har det vart underbart väder ute, min dag började med att jag vaknade vid 8
ringde som en dåre till husläkaren men fick inget svar. somnade om ringde igen
vid tio då var ALLA tider slut så då sa att dom att jag fick pröva igen imorrn. Så gick
jag ut med rocky och tänkte faan vilket fint väder ska jag bara sitta inne ? nene då
ringer Lina mig och då bestämmer vi oss för en promenad, så vi gick i nästan två
timmar runt hela österskär. vi tog en liten paus vid solbrännan och satt bara och
njöt av solen :) det fick mig att må såååå bra .ikväll ska jag hanna annica kanske
emelie och malin svulla på donken . MUUUUMS :D hanna frestade med det igår
men då var det för mycket snö i sviinninge så annica kom inte därifrån med bilen:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0