:(

idag åkte vi in till Albano med Tiger, men han kom inte hem igen :(
vi var tvungna att avliva honom. han var riktigt dålig och gammal. 18år levde han,
18 bra år! kommer att sakna honom under hela mitt liv.
han har vart som en av oss, inte bara en katt! Vila i frid älskling <3

just nu funderar jag på om jag ska ut och partaja ikväll eller inte. har inte ens gjort mig
iordning än. får se vad jag har lust med... händer säker inte ngt ikväll heller.

nu är löshåret borta. satt och borstade håret så lossnade en remsa så jag testade
att dra i dom andra och dom lossnade. men ska låta dom torka eftersom dom var
blöta efter mitt bad och se hur slitna dom är om man kan sätta i dom igen eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0