25 dagar

nu är det bara 25dagar kvar tills operationen :) börjar bli lite nervöst faktiskt.
brukar inte vara det innan operation, men någon gång måste va den första :p
beställde en massa nya kläder från HM och ellos förra veckan :D dom från ellos
kommer nog nu i dagarna och dom från HM kommer nästa vecka.. beställde ett
par aas fina skor (dom som jag lagt upp bild på). har inte köpt nya kläder sen jag
fyllde år i november så tyckte det var dags :) tillbaka till jobbet imorgon känns tungt
eftersom jag inte jobbat sen i onsdags så jag har hamnat lite på latsidan. icke bra,
men nu är det tillbaka till verkligenheten. problemet är bara att somna i tid..
Är fortfarande ensam i lägenheten känns sjuukt ensamt, våran inneboende är iofs
hemma men hon är ju bara inne hos sig.

image6




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0