allahjärtansdag

allahjärtansdag idag då, har varit precis som alla andra dagar för mig.
gick upp slapp gå ut med rocky för det gjorde nicole, kollade lite på tv
ringde annica sen ut med rocky, senare åkte vi till täby jag hanna & annica
det var mys att få umgås lite med två av mina favorit tjejer :) vi hittade lite roliga
saker. igår så beslutades det om vad vi skulle göra nästa helg för att fira emelie,
feeeeeest :D kommer att bli stört najs, hoppashoppas!

imorgon är det fredag och vad ska man göra ? har faktiskt inte lust
att kasta ut pengar på öl ytterligare en helg när det inte händer ett piss..
menmen får se hur jag känner imorgon. annars kommer helgen bli ganska
lugn tror jag, skulle vara skönt iaf. kan ju hoppas på att familjen är hemma om
jag är hemma och att mamma inte är hos sin kille som hon är 24/7 alla hjärtans dag
har alltid varit en familje dag för oss, vi äter god mat och umgås som vi ALDRIG gör
meeeeen nu en i familjen skaffat ett kärleksliv så skiter man i det. gaaaanska trött
på min mamma just nu, inte bara för idag för de e bara en strunt sak, i know :p

det är bara 15dagar kvar nu, det är sjuuukligt nära och jag börjar bli ganska nervös
nu, men det kommer att gå fort. Hoppas jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0