bakistorsdag

igår vart det tegel, sjukt full och glad var jag. kvällen började med att jag satt
hemma gjorde mig iordning sen så pratar jag med emelie på msn och vi
bestämmer oss för att åka till annica och föra med hanna och annica.
senare tog vi 9 bussen till tåget sen vidare till tegel. på tegel träffade vi
carro, towa, stephanie, frida, jocke, rasmus + många fler. Efter ett tag
började spårandet, jocke bjööd typ en massa så jag vart lite lagom jätte
kanon full. haha på bussen hem försökte jag sova för att jag var sjukt trött
men det gick inte, jag var terroriserad av en person... då vart jag bara arg..
hoppade av bussen vid stationen typ halvsprang hem mådde inge vidare.
idag har jag degat heeeeeela dagen, jag och syster hyrde film och köpte
mat på tommys. jag har vart anti prata i telefon idag, så ta det inte personligt
att jag inte svarat ni som ringt men har verkligen inte orkat med mobilen idag.
Imorgon ska jag ut med hundarna med malin. senare på kvällen ska jag kanske
dricka öl om jag orkar..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0