finaly :D

ÄÄÄÄNTLIGEN har jag fått tid hos mongohusläkaren. satt i telefonkö i EN
OCH EN HALV TIMME imorse. men kom ändå inte fram så då fick jag ring
ett annat nummer och vänta ytterligare typ en halvtimme, men
tillslut så kom jag fram och fick en tid imorgon bitti:D Idag kommer mina
kläder från Ellos, wooho fick ett sms av dom för en stund sen där det stog:
du är välkommen att hämta ut ditt paket från Ellos på Ica Kvantum efter kl.17.00
och nästa vecka kommer kläderna från HM :) Jag har så sjukt tråkigt det finns
nada att kolla på tv, finns nada att göra på datorn, orkar inte städa, alla jobbar
eller är i skolan eller så är dom sjuka. det känns lite ensaaamt. men ska nog
jobba imorrn efter att jag vart  på sjukan om dom inte sjukskriver mig =/
nu är resan till turkiet bokad och klar eller det vart den förra veckan.. men det
är sjuukt najs :D har betalat anmälningsavgiften också, så nu är det bara att
betala resten vänta och packa å sen dra den 30 juli,17.10 :D Och nu är det bara
24dagar kvar tills operationen.. det är ruskigt näära!

TURKIET 30/7-14/8 -2008
SANNA HANNA NATHA FIA CARRO IDA HELENA NICHOLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0