ge mig fredag

är sjukt taggad inför fredag, meen det känns som en evighet tills dess. men jobbar ju igen
så tiden går lite fortare. idag har jag vart på jobbet, har vart en riktigt skön dag där idag.
nästan alla barnen har skött sig och dom droppade av ganska fort. efter jobbet gick jag hem
en snabbis sen så kom annica och hämta mig och vi åkte till arninge för att möta emelie som
fyller 20 idag och skulle köpa lite alkooohol ;D vi lämnade in annicas dator på PC city också..

imorgon är det jobba som vanligt, sen hem och slappa på soffan och vänta in Top Model :D


10 dagar kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Grattis i efterskott! :)

2008-02-21 @ 14:13:10
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: EMEL1E

haha tackar

2008-02-26 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0