KAOS

Igår var det kaos, först skulle jag vara med hanna, annica, emelie och malin.
men det sket sig så jag gick och träffa jesper istället hos Tomas där var allt
lungt till en början. tills en tjej kastar vin på petri och han blir fly förbannad och
då börjar det spåra, han kastar öl efter henne, sen börjar alla kasta grejer hej
vilt och bråka som faen. sen när vi ska gå därifrån så uppstår en disskution
mellan mig och tjejerna, som löser sig mellan alla föutom två. helt onödigt är
det ända jag kan säga, jag skrek vissa dumma saker som var helt onödigt fine
det kan jag stå för. stå för det du sa och gjorde också, TACK! en ursäkt och allt är
lungt men vi ska tydligen inte ta den lätta vägen...


Ikväll kanske det blir Tommys, får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0