måndag igen..

ny vecka nu då... idag har jag jobbat, vi gick med barnen till en lekpark för att
det var så otroligt fint väder. så jag har suttit på en bänk och steeekt halva dagen.
nu ligger jag i mammas säng, hon är inte hemma så jag passar på att sno hennes
uuuur mysiga rum när mitt e så stökigt och hennes är tomt och nystädat ;p
skulle så gärna vilja ha hennes rum det är super litet menmen.. inte ens min säng
får plats liksom. haha! i veckan ska jag bara jobba sen är det operations dags
redan på fredag :O tiden går så sjukt fort.

övningskörde igår, det gick galant :D riktigt nöjd och stolt över mig själv.
ska bli mer övningskörning nu, har vart lite dålig på det..
ahaapp inget festande på typ 3 månadeer då. GAAAAH
jag kommer leva som en fånge, eller jag vet ju iofs inte hur det
kommer att vara men kommer nog inte kunna göra det jag gjort
hittils.. menmen hoppas att jag inte kommer ligga som en mumie iaf.

nu ska jag bada för att hålla mig vaken ca två timmar till.
håller på att somna så fort jag kopplar av.. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0