seglördag

igår var det fest hos majk det var skooj, senare vid två tiden skulle vi dra
till tommys men vi kom 4min efter insläppet stängde. och dom kunde absolut
inte vara snälla att släppa in oss ändå men men. vi gick vidare till statoil och
där mötte vi oskar och patrik som släpade med mig till carro i flaxenvik. där det
typ var grisfest haha.

ikväll blir det lugnt ska kolla på se upp för dårarna med mamma, alla är ute och svirar
som vanligt meen jag lär ju inte missa något, det är ju samma saker som händer
varje kväll .. idag har jag mamma och syster gjort egna hamburgare och smaskat på
sen har jag sovit hela dagen sen jag kom hem. jag fick sova i 2 timmar på en tråång
soffa :p men egentligen skulle jag sovit i sängen men den vart invaderad av långskånkar hah

har inte så mkt mer och skriva nu . PUSS

13 dagar kvar till operation :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0