söndagsmys

nu ligger jag i sängen snorig som få och har precis kollat på veckans alla
avsnitt av andra avenyn, sjuuukt spännande. skulle kolla med annica idag
men hon var lite seg efter hennes festande igår så hon orkade inte ;p ska
kanske kolla på dom ytterligare en gång med henne imorrn. Tidigare ikväll
så tog jag och Lina en promenad fram och tillbaks till hanna i åkerstorp för
att hämta sladden till malins kamera som jag har så jag skulle kunnat lagt
upp bilderna, meeen när jag kommer hem märker jag att hanna smaarto
gett mig fel sladd, SUCK! hah. förövrigt så var det aaas skönt med en lång
promenad. imorgon börjar jag jobba igen, ska bli roligt, har saknat alla barnen:)
iofs så är det bara en vecka som jag ska jobba men kanske ska jobba lite på
sportlovet också. jag vill ha fredag igen, för nu på fredag är det storpartaj som
gäller :D emelie fyller ju 20 på tisdag så det ska fiiiiras :)

kul att hanna ringde mig och sa att hon fått gratis biljetter till en
kryssning till Riga och att jag kunde få en, meeen med min tur
så var det självklart så att det krockade med operationen :(
menmen får ha kul på sjukan ist hahah. emelie och malin stannar också
på torra land så jag blir iaf inte ensam :D

12 dagar kvar tills operationen, ruuuskigt nära!

Puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0