stulet från Nikki ;)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? fy faan
2. Hur mycket kontanter har du på dig? naada
3. Vilket ord rimmar på "test"? fest
4. Favoritplanet? jorden
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Hanna
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? matisyahu
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? ett linne
8. Sätter du etiketter på dig själv? ne
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? har inga skor på mig
10. Ett ljust eller mörkt rum? mörkt
11. Vad gjorde du vid midnatt? kollade på andra avenyn
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? A samma här. God natt kompis
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? city
14. Vilket uttryck använder du mest? ja du vet ej
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Hanna tror jag
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Rocky
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? ingen
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? typ 3 från tallin -06
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 8
20. Din värsta fiende? nämner inga namn
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? på Tiger, min gamla katt <3
22. Vad var det senaste du sa till någon? Kom hit rocky
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? flyga
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? nee inte direkt
25. Senaste låten du lyssnade på? No one - alicia keys

en till onödig lista haha, förövrigt så sög helgen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0