TJOHO

var hos läkaren för en stund sen, blev sjukskriven till och med tisdag
nästa vecka sen ska vi ses igen.. kan behövas att vara hemma lite till.
tog blodprov också, det är det värsta jag vet det gör så sjukt ont! fick
ingen emla salva heller så jag höll på att avlida!! måste ner till röllingby
och till jobbet å lämna intyg. orkaaaar inte! kanske ska till tegel med
bruttorna ikväll, skulle vara sjuukt kul har inte vart där på länge. Plus
att jag är ledig imorrn så då slipper jag tänka på att jag ska upp och
jobba. åååh juste, när jag stog och väntade på marianne som va så
snäll och hämtade mig kommer en kille och ba: tjeena, hur e läget med dig då?
ja tänkte "wtf? vem är det ?" sen i bilen kom jag på att vi träffade honom på
kryssningen när malin fyllde år. hahah!

nu ska jag sova en lite förmiddagslur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0