trött

nu ligger jag i soffan med fanta täcke och en film, kan nästan inte bli bättre.
jo med lite sällskap. är totaly alone i lägenheten bara jag katten och hunden
som är hemma.. igår var vi först hos danny sen hos alex och sist men inte
minst hos röding och där vart vi kvar till 6 imorse. uschusch så jag har fått
totalt 4 timmars sömn så jag är gaaanska trött just nu. idag har jag vart
med hanna i sporthallen och kollat på bandy det var trevligt. annars har
jag bara vart hemma och degat. snart ska jag sova som en stoock och
jag har nog aldrig sett fram emot att sova så här mycket tidigare haha.
imorgon kanske jag ska övningsköra, ska bli skoojj :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh nån mer som ser fram emot att få sova ikväll! Kör försiktigt imorgon, vädret är lurigt :)

2008-02-02 @ 22:12:53
URL: http://justmikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0