halluu

jag överlevde nyårsafton WEI, och den vart faktiskt riktigt lyckad :D fast det var lite jobbigt på tolvslaget.
dagen började med att jag rullade med en vännina till systemet och köpte alkohol, jag kom hem kastade inte allt i kylen och började städa. efter ett tag kom min kära hanna hit hem till mig och lockade mitt hår sen gjorde jag ett lyckat försök med att hjälpa henne med sitt, vi sminkade oss och höll på sen kom lille malin och gjorde oss sällis sedan började vi med maten, sen kom folket :p . vi satte oss och åt sen så lekte vi "jag har aldrig" sjöng singstar, spelade "våghals" och hade allmänt trevligt :) senare vid elva åkte vi till skärgårdsstad till paviljongen där det var fullt ös. där var det riktigt mkt folk, eller dom flesta tog samma buss som oss men det vart rikigt mkt folk. det vart en riktigt bra kväll, bättre än förväntat :D

nu ska jag sova och sluta störa . hare braaa heeej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0