shuue

nu skriver jag igen, fastande framför datorn i ett par timmar. ligger nu i min säng med bärbara på magen och kollar på webb-tv som jag sysselsatt mig med i 2timmar :p det är mitt liiiiv hahah
Annica sa att vi kanske kan åka på kryssning på fredag för hennes mammas jobbarkompisar inte skulle ha sin hytt så då kunde vi kanske ta den, passar as bra för de e löööning då ;D då blir det Jag, Annica, Malin, Emelie och Hanna. kan bli en drömreeeesa . :D min vita månad får vänta ett par dar isåf.

jobb imorrn trött som ett svin kommer jag att vara men jag får skylla mig själv att jag inte går hem å sover i tid.
men på ett sätt är det skönt att jobba när man har rutin på saker å ting så att man inte bara sover bort hela dagarna som jag gjort föör mycket tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0