snott av stephanie ;)

Tycker du att du ser bra ut ? Ibland
Har du något komplex för din kropp? mina brännskador
Har du haft sexuellafantasier om någon kändis? yes
När hade du sex senast? 1 månad sen kanske
När sov du senast med någon? för en vecka sen
När kysste du någon senast? ja du
Har du haft sex på ett flygplan? Nope
När försov du dig senast? I dag
Har du någonsin snattat? jaa
När ljög du senast? förrigår
Va är de bästa du varit med om? fick mitt skadestånd typ
När var du senast på bio? typ över 1år sen
Senaste hyrda film? Nina Frisk
De pinsamste jag varit med om? spytt ner mitt x
De sjukaste jag gjort? bokat en resa 3timmar innan avgång
Senaste sms:et? "yes i do! <3" från hanna
Senaste samtalet? Chris
Har du blivit påkommen när du har haft sex? jora
Det skönaste sms:et ? du har fått 150.000
Senast jag grät? i söndags
Den bästa sexupplevelsen? hemligt
Den sämsta sexupplevelsen? 2sekunders grabben

 Vem betyer mest för dig? jag vet inte
Nästa resemål?  ayia napa eller alanya
Nästa köp? mat hem
Bästa vän? vet faktiskt inte, har många bra
Har du kysst en tjej? yes
Har du tagit på silikonbröst? neej
Har du dansat ballet? haha nejnej
Den finaste present jag någonsin fått? ett halsband av marianne
När blev du senast bjuden på mat? juldagen
Har du bowlat någon gång? Japp
Senaste jobbet du haft? vikarie på korallens fritids
Hur mycket skulle du kunna offra för någon? mitt liv
När ska du ut i stan nästa gång ? inte på ett bra tag
Har du tagit pengar av någon? ja, mamma
När tjaffsade du senaste? igår med syster
Hur länge har du varit vaken som längst? 53 timmar

Bästa killkompis? Jesper :)
Den bästa lärare du har haft? Mia, eva och helené från pilot
Vad har du för färg på naglarna? ingen
Nästa mål? operation
Vad vill du ha? en lägenhet eller ett hus
Parfym just nu ? lacoste
Längsta förhållande du haft? 9månader
Längsta sexakten? 2timmar
Har du tagit nakenbilder någon gång? nje
Har du haft telefonsex? aaa
Har du känslor för någon förtillfället? nej, de e överskattat
Skulle du kunna ligga med din kompis ex? jaa
Skulle du kunna hålla på med din kompis kille? Kanske
Bästa mat upplevelse? oxfilé
Det sexigaste någon sagt till mig? minns inte
Den snyggaste fotbollspelaren? David Beckham
Har du något smeknamn? natha, nutalie, bettan, gördis, nattisen, dvärg, lillskit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0