söndag

i fredags va vi först hos hanna sen på viper :) det var skit roligt :D men sen när vi ska ta tunnelbanan hem till Lina hittar inte hon sina nycklar och kommer på att dom ligger nog kvar hos mig i Åkersberga så ist för att dra till söder och sova får vi åka till Åkersberga SUCK . när vi kommer fram så åker vi till röding men kommer inte längre än utanför, där möter jag Tommy, rikard och jonathan och dom ska till lövsätra och självklart följer jag med upp dit och kom hem igår kväll =/ senare när jag vart hemma ett tag kommer jesper och vi går och möter lina och sedan går hem till röding där alla super för fullt. :) men vart inte så långvariga där eftersom jag vart vaken i över 30 timmar nästan.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0