tisdag

jag är typ sjuk, känns som jag har feber och det kliar satan i halsen =/ orkaar inte bli sjuk nu!
imorgon börjar jag jobba igen efter ett välbehövt lov.
Mamma har pratat med plastik kirurgen och dom har satt ett datum för min operation för brännskadorna 29/2 SMÄLLER DET, ska bli sååå skönt att äntligen börja den lååånga processen att få bort dom :D hoppas tiden går fort fort fort, kommer dock missa studentskivor och sånt :( men hellre det än att vänta längre. efter 4år blir man lite trött på väntan... På torsdag fyller Hanna 18 WOOHO :D så på fredag ska vi äta middag hos henne först sen ska vi ut i stan på viper, kan bli en riktigt rolig kväll :) hoppas det för hennes skull iaf.
Annars är livet som vanligt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0