1dag :)

imorgon sticker vi, känns som om vi ska utomlands men vi ska ju
bara till underbara rättvik, så jävla taggade vi är :D iallafall jag och
annica, emelie verkar lite skeptisk till att vi ska sova i bilen. hah!
men emelie jag lovar, vi kommer ha drömkul :D sola, bada, festa,
bilar, maaaassor med folk!

nu ligger jag hemma i sängen, det är dröm väder ute. men jag har
inte ett piss att göra. vi skulle åkt och badat hos annica i svinninge
men hon är så sjukt seg så att de finns inte! så nu ligger jag och
kollar på våra bästa år i mitt otroligt städade rum, det är grejer upp
till taket, typ! men jag har iallafall min dator, min tv och sängen till
hands! + mina kläder. nu ska jag sätta igång och tvätta lite :)

rättviks bryggan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0