åkersberga

idag beger jag hugo och rocky oss till Åkersberga, vi blir hämtade av
Kjelle och Marianne som ska besikta bilen i märsta :) men först ska
dom komma förbi och fika + kolla på lägenheten. dom har inte varit
här ännu! dom lär vell glida förbi inom 2 timmar. I åkersberga ska jag
bara ta det lugnt, kanske träffa några vänner. har småsnackat lite med
Lina A att vi skulle ses när jag kom dit.

jaajuste alldeles alldeles snart så åker jag till Mora :) måste ringa och
prata med Sabine för vi ska åka upp tillsammans, har inte kunnat ringa
en ända kotte för jag har inga pengar på mobilen.
Ska bli så kul att åka tillbaka dit. trist bara att inte daniel fick samma tid
som oss =/ men vi får ses alla 3 har hemma ist.

nu ska jag gå ut med dogsen, dom står här helt otåliga och gnäller på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0