andra för idag.

jag kom hem för en stund sen, va bara hem och hämtade de mesta
av mina grejer i lägenheten. har lite kökgrejer och sängkläder + säng
och annat kvar nu. det tar jag nästa vecka. Annica va så snäll och
hjälpte mig att packa å köra :) ikväll blir det nog lite öl, får se vad som
sker. dom flesta i den här hålan är antingen utomlands eller på
gotland. dit vi också skulle åkt idag men det va för dyrt :( det är säkert
sjukt kul där nere. och om jag kanske börjar jobba snart (om jag nu
får jobbet) och då kommer jag inte kunna åka någonstans, kul sommar!
har iallafall varit i mora och ska dit snart igen. antingen med tjejerna eller
för att köra upp.

förresten, satte ju i löshåret i torsdags, och så här ser det ut. iofs så är bilden från förra gången
jag hade i det. men det ser typ lika dant ut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0