bakisfredag.

jag har precis kommit hem från marianne och oskar där jag spenderade
min natt efter en ganska konstig kväll på tommys.. bråk, kåtlina (haha),
möte av gamla vänner, dans, 700 för många öl, gamla ragg m.m..
svårt att förklara varför den va konstig men det var den! sen vid 3-tiden
gick jag oskar och några till vidare till statoil där det var ännu mer tjaffs,
sen begav vi oss hem, oskar flippade, vii brottades, jag pratade med
marianne och någon gång på morgon kvisten fick jag äntligen min
skönhets sömn (?) jag vaknade till liv nu på dagen och va helt förstörd.
skulle befinna mig i täby på arbetsintervju kl. 3 men jag orkade verkligen
inte så jag bokade om den till måndag klockan 5.

skit kul att äntligen få svar av någon man söker jobb hos,
jag har sökt på sawadee i täby, dom serverar asiatisk mat.
kan vara en upplevelse i sig att jobba där :) hoppas jag får det!

Nu ska jag äta mina frallor med Creem cheese, vitlök & örter :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0