...

jag är ruskigt irreterad på min mamma just nu, hon ringde för ca
1 timme sen och sa att jag skulle möta henne i stan för att vi
skulle gå ut och äta eftersom jag inte har träffat henne på typ 3
veckor för jag har varit hemma i rotebro och hon i Bulgarien, men
jag sa att jag inte kunde det och att vi skulle äta sushi här hemma ist
och det ville hon glatt, men nu skickar hon ett sms och skriver att hon
inte kommer hem och att vi ska mötas i väsby imorgon ist ? nej det
ska vi inte, jag ska packa! jag hatar när folk inte håller vad dom lovar.
Jag är nog mest irreterad för att hon har presenter till mig och inte
kommer hem +  att jag är sjukt sugen på tofu :p men jag får tjata med
någon annan att äta med mig. men det är ingen som tycker om sushi.
sugen på sushi ? ring mig!

nu har jag kollat klart på kung fu panda och ska snart kolla på sista
avsnittet av 7th heaven, hah vilken nörd jag e. men jag kom in på
något annat att ladda ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0