filmkväll!

jag kom precis hem från olivia där jag spenderat kvällen med mat, chips,
OC, desperate house wifes och film med Nichole, Olivia och Annica.
vi såg an american crime, och det var något av det värsta jag sett.
den är baserad på en verklig händelse om två systrar som blir placerade
i en familj med en mamma och sex barn och blir torterade och slagna
under en längre tid. usch usch! den var jätte hemsk men ändå bra. man
förstår inte hur lyckligt lottad man är förrän man ser hur andra har det.
se den filmen!

vi har också planerat en road trip, antingen så blir det upp till olivias
sommarställe i Mora eller ner till göteborg och tältar, dricker öl och
går på liseberg. Åker vi till mora så åker vi troligtvis i veckan och om
vi åker till göteborg så åker vi nästa vecka. någonstans ska vi iallafall
åka. jag vill få ut något av den här sommaren inte bara sitta i åkersberga
och glo. ut och se nya ställen och träffa nya människor :)
mer om det när vi planerat allt!

time to sleep, imorgon kommer mamma hem så jag måste upp tidigt
och städa hennes rum. för det ser förjävligt ut. och plus att vi måste
fixa badrummet, för där är det stopp i avloppet.

btw, så flyttar jag tillbaka till berga. går inte in på detaljer men så blir det!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0