gå och häng er!

ja precis så har jag lust att säga till Sl som är lite tjuriga över
något så då ska hela stockholmsläns pendlare få sota för att
typ kommunen eller ngt inte gör som dom vill ?! sjukt förbannad
blir jag. fler hundratusentals människor kommer inte till jobbet
och annat.. IDIOTER! och lilla jag sitter fast i rotebro. för inte en
chans att jag har råd med taxi. så det blir nog så att jag åker till
Åkersberga när marianne hämtar Hugo. för jag kan inte sitta här
i 3 veckor och glo. tycker synd om alla som påverkas av den här
idiotin.. ska alla medelklassmänniskor behöva betala taxi för att
ta sig till jobbet varje dag ? vilken normal människa har råd med
det ? TÄNK TILL.

jag vaknade till för enstund sen, va ute med hundarna imorse sen
deckade jag nästan på direkten när jag kom in igen för jag va så
sjukt trött, har inte kunnat sova nå bra dom senaste nätterna. kan
vara för att jag har vänt på dygnet.. menmen det ska det blir ändring
på. nu ska jag gå ut med vovvarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0