gårdagen

igår var vi hos sofie och bejron, de va: jag nichole sofie bejron alexander
christoffer jonas calle patrik ida sanna carro mickis å ida. det va riktigt
trevligt, vi spelade kubb grillade drack öl och lekte lekar :) efter vi varit
där åkte jag till majk och vart kalasfull, måste vart den ända som va de
sorry peeps om jag va jobbig ;p Rocky körde en sleep over hos patrik
och nichole, för nichole ville så gärna det! det har gått jätte bra :)

idag kommer mamma hem, måste sova ett tag innan det så att hon
inte får en chock av hur sliten jag e, eller nu e jag inte det för jag tror
inte att jag riktigt nyktrat till än. sov lite hos majk men det va inte mkt
att hänga i julgran. skriver säkert mer ikväll om jag inte åker på
äventyr. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0