hemma!

jag har varit hos sofie och bejron ikväll, sen drog jag och emelie
hem till tove där jesper och petri va, sen känns de som vi gått
runt halva åkersberga, och nu e jag hemma där jag egentligen
inte vill vara, för jag bor just nu med världens grinigaste människa.
min syster är tyvärr inte hemma, jag har bott hemma i ett par dar
och får redan skit så att de skriker om det. hon till och med skriker
på mig för att hennes rum är stökigt ?! :S förstår mig inte på henne
riktigt.. menmen har haft en skit trevlig kväll..

hemma hos sofie och bejron va det jag annica emelie freddan pierre
sofie bejron alexander christoffer och rocky :) vi grillade, spelade spel,
spelade kubb, snackade en massa skit och drack öl.
tack allihopa för en trevlig kväll :)

nu ska jag försöka sova, hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0