hoho

idag vart jag väckt av lille nichole som ringer och gnäller om att klockan
är mycket, men min klocka va ju bara 12 men egentligen så va den 1 på
något konstigt vis så har den ställt om sig själv. jag gick upp så ringer
sofie och säger att dom ska komma ner och säga hej men vi bestämmer
oss för en lunch på tommys, där vi sitter och snackar lite sommarplaner
tillslut beger vi oss till oxenstiernas för att spela minigolf gick betydligt
bättre nu än när jag spelade med grabbarna grus, bejron vann och jag
och sofie delade andra plats :) riktigt trevligt. sen åkte vi till brevik och
satte oss vid vattnet och snackade lite skit. lite sjögräskastning vart de
också. ikväll ska jag nichole carro och sanna hitta på något kanske
dricka ett par öl.

skriver mer sen kanske, Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0