jahapp!

det är tredje gången jag uppdaterar det här inlägget, det är för
att jag har så otroligt tråkigt.. min syster envisades om att hon
skulle kolla på M.A.S.H, hur dåligt program som helst. jag vill ju
kolla på Sex and the city och sen är det exorcisten - begynnelsen
den ska jag nog bänka mig framför. Imorgon ska jag sova ut
(som om jag aldrig gör det ändå :p) sen ska jag gå ut med min
lilla råtta till hund, sen ska jag och Niklas åka och besikta min bil
i Vallentuna. Guldgossen nr.1 som hjälper mig med det :) sen är
det raka vägen hem igen och försöka ge sig ut på vägarna och
övningsköra lite. Veckans planer är en ända grej, övningsköra
övningsköra och åter igen övningsköra. ska hem på fredag också
och packa å fixa lite grejer och sen på söndag så åker jag till Mora :D
Äntligen får jag komma tillbaka till mitt fina Mora. Förhoppningsvis
så åker Marianne till Rättvik i samma veva som jag är där så kan
jag glida förbi henne på hemvägen och hälsa på hennes föräldrar.
Och kanske luncha eller något i Rättvik, mitt ännu finare Rättvik.

Jag måste vara något av ett litet Dalafreak, för jag älskar att vara där
uppe. det finns inte mycket som slår en svensk semester i Dalarna.
Vecka 31 ska jag defenitivt dit, för då är det Classic Car Week,
sommarens höjdpunkt :D har dock inte hittat ngt ställe att bo på men
tälta är aldrig fel eller i värsta fall sova i bilen.

Rättvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0