lill lördag

igår så besiktade jag och niklas bilen i vallentuna, sen åkte vi
tillbaka till Åkersberga och plockade upp isak sen tillsist åkte
vi och hämtade dankan sen mötte vi simen för att bege oss till
Oxenstiernas för att äta, dricka och spela minigolf :) det var jätte
trevligt förutom att jag var verkligen urusel på minigolf. jag skyller
på klubban :p efter våran visit på Oxen drog vi hem till Niklas och
satt och småsnackade lite med några folköl :)


Idag ska jag baara slappa. Alla tjatar om Tommy´s imorgon men
jag har verkligen inte en krona över till det, har fortfarande inte
hämtat mitt kort i Rotebro. och buss strejken sätter igång imorrn.
hoppas att det finns någon snäll själ som kan köra mig dit :)

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hallå!

Kikar inte lite och lämnar ett spår efter mig.-

2008-07-09 @ 14:02:38
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: matilda

har du någon favoritserie, vilken?

2008-07-09 @ 14:06:35
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0