little saturday

jaahapp, igår vart det öl först på valsjön sen hos chris och tillsist
hos Jennifer. det var vell trevligt tills det blev en massa tjaffs. efter
många om och men fick jag med mig en kalasfull oskar hem till
oskar och marianne. så nu sitter jag här alla ligger helt utslagna
förutom jag, till och med djuren! det är så otroligt varmt ute, helt
underbart :D

Jag hoppas att jag får med mig annica och olivia upp till rättvik i
helgen, har längtat efter det stället i 2år nu, + att det är classic
car week :D sjuuuukt kul! men problemet är att vi inte har någon-
stans att bo, men vi får antingen tälta eller sova i bilen. behöver
inte vara där så länge bara ett par dagar :) ringde annica
men hon hade inte tid för hennes bil krånglade :S menmen får
snacka om det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0