mama is coming home!

jag har precis kommit hem från olivia, vi har varit på golden där
jag käkade en kyklingpasta sen så gick vi hem till henne och
färgade mitt hår :) så nu är jag mörkhårig again(mörkare) och
förhoppningsvis så sätter jag i löshår imorgon. jag olivia annica
och kanske nichole ska in till stan imorrn på dagen innan TTT
där vi ska spendera kvällen och fira Linas 19års dag :D

snart kommer mamma hem med mina presenter från Bulgarien
och så ska vi gå och köpa sushi och lite mys :D
ikväll kanske vi ska åka och bada, om jag inte bara ska vara
hemma..

det är någon som är riktigt hetsig på att ringa på våran hemtele =/

btw ska prata med en väns vän som ska hyra ut sin lägenhet här
i Åkersberga :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0