pissväder!

jag är sjukt rastlös, det finns ingenting att göra varken
här hos mamma eller hemma i Rotebro, jag vill ha mitt
körkort nu så att jag kan flänga runt öööverallt! för det är
verkligen det jag ska göra :p + att jag vill ha min dator också
för den är sååå fin :D så kan jag sysselsätta mig lite med den
också. alla är så tråkiga i Åkersberga. sitter bara hemma och
ugglar. Ge mig some company!

jag har typ brutit tårna, eller det känns så iaf. Tungel den snälla
saken satte en stol på mina tår i lördags och det var inte så
speciellt skönt. Dom är alldeles blåa och gör satans ont!

Idag körde jag lite med Marianne, men vi körde hennes bil och
det är bara automat så det är bara gasa bromsa och se till så
att man inte kör in i ngt/nån. Det gick bra, förutom när vi skulle
parkera vid willys, jag kom en aning för nära bilen på min sida.
Hennes bil är så stor och klumpig, min lilla pärla är lätthanterlig.
Imorgon ska vi köra min bil, wish me luck!

Åker till Mora på söndag, jag är lagom nervös =/


Kommentarer
Postat av: Fiaah

Här regnar det också:P. Hoppas det går bra med körningen:P

2008-07-07 @ 14:31:29
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0