sunday

igår var jag nichole annica emelie olivia och jossan hos nicholes
jobbarkompis som hade fest i stava. det var trevligt, men dom flesta
av oss kände ingen så det vart ganska långtråkigt. så jag och emelie
åkte ner till berga, hem till chippen sen hem till sandra dit kom också
jossan och nichole senare. jag vart skit trött och ringde min syster och
frågade när hon skulle komma hem och så sa hon 4 :O det hade jag
inte alls lust med. jag och emelie skulle gå vidare till chippen igen men
då finner vi malin utanför huset som pratar med hanna som var hemma
hos hanna ö som bor i min port och snabbt som attan bad jag hanna
öppna åt mig och snäll som hon är gjorde hon det :) juste, igår skulle vi
åka till american car show men det vart så sent så vi åkte till vaxholm ist
och satt och mös i hamnen :)

ikväll blir det nog film med olivia annica och nichole hos olivia :)
imorgon ska jag åka hem till sollentuna. det är sjukt länge sen
jag va där! måste hem å fixa lite grejer.
vaxholm, annica & nichole :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0