uttråkad.

nu sitter jag hemma vid datorn som jag gjort dom senaste timmarna
har installerat cirkus 100 olika program känns det som.  har tittat lite
på tv också, på Tila Tequila vilket sjukt program asså. 11 killar å 11
tjejer som slåss om en brud ? vem går med på sånt ?

jaja, jag är uttråkad till tusen. ångrar verkligen att jag inte följde med
och tältade .. dom har de säkert skit skoj! men jag ska nog möta
Nichole lite senare. får se vart kvällen leder.

bakis som jag vart idag har jag inte haft ngn ork att varken
handla eller laga mat så det blev att jag och syster delade
på en pizza från hacksta :)

jag kan inte sluta tänka på att det är michaélas födelsedag idag.
jag ska åka upp till graven imorgon med blommor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0