wiiiihooo!

jag låg och såsade i sängen och jämrade mig över min baksmälla
men när jag tar mig orken att titta på mobilen så vart jag överlycklig
jag har fått ett sms där det står:
Ditt paket från NETONNET AB finns nu hos Ica kvantum Åkersberga
blablabla.. då kastade jag mig upp ur mammas säng och fort som fan
ner till banken som stängde klockan 3, klockan var då halv 3. eftersom
mitt kort är borta så fick jag gå till ica med en väldans massa pengar
i kontanter, det var lite halv pinsamt. Men nu har jag min efterlängtade
dator och gud så snygg den är :D

igår var det TTT, hände inget speciellt, förutom att jag kommer ihåg
det mesta av kvällen.. Ikväll blir det nog lugnt ska fixa å trixa med datorn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0