7:E DAGEN

igår var det som väntat, utgång.. först satt vi här, jag daniel sabine
och två tjejer som bor här i Mora sen gick vi till Wasastugan men det
var inge folk där så vi gick till Lilla krogen och där va de smockat. vi
hade trevligt, vid halv 2 gick vi hem för att de började tjatas ut. så vi
satt och pratade i soffan enstund sen gick vi och la oss. idag har vi
varit ute och gått, vart och handlat och grillat på stranden. JISSES vad
varmt det är. man kan nästan tro att vi är utomlands! jag har klarat 2
av repetitions faserna så jag har bara 1 kvar, ska alldeles strax sätta
mig och kämpa igenom den. sen är det bara att nöta boken framt tills
torsdag. på tisdag är det dags för tatueringen också :D:D och onsdag
kör vi halkbanan :)

nu ska jag dricka vatten och plugga! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0