blä!

jag är sjuk, liten & ynklig, ensam, och hungrig. kan det bli värre ? :p
hemma idag igen, ska försöka söka lite jobb hade jag tänkt mig.
måste börja planera hösten nu var det tänkt! jag blir nog inte kvar
på skolan till hösten, kommer inte att tjäna det jag behöver..
AS tråkigt, för jag gillar verkligen att jobba där. hoppas att jag
hittar ngt lika roligt. igår sökte jag jobb på OKQ8 macken i
bergshamra.. ska söka lite häromkring också, typ på coop och
vivo och lite andra ställen. nu ska jag försöka trycka i mig lite mat.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nancy

Vill du ha en ny header?

Var med och kommentera inlägget "header". :)

2008-06-10 @ 12:28:43
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0