..

fan vad jag hatar dom här dagarna när jag knappt vet ut eller in..
när jag inte vet vem jag är, vad jag ska göra, borde göra eller måste
göra! just nu sitter jag bara och funderar på allt och ingenting, allt som
hänt under åren, allt som kommer att hända i framtiden, och allt som
är i nuet. och vad jag vill med mig själv och mitt liv. vill jag flytta till nya
zeeland ? vill jag göra mig av med hunden ? när ska jag få ett jobb ?
när ska det bli bra i mig själv ? en sjuhelvetes jävla mycket frågor men
knappt några svar..

jag har kommit till ytterliggare en punkt i mitt liv då jag behöver en vändning,
NEJ medcineringen fungerar inte mot allt. hur mycket man än vill tro det!
jag vill spola tillbaka tiden exakt 5år och stanna där, inte en dag mer eller
mindre ska det vara. på dagen 5år! då hade jag allt jag inte har nu.

det är säkert inte roligt att läsa den här skiten, men jag var tvungen
att göra mig av med lite känslor på nått sätt..

jaja, ser fram emot helgen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0