ett till

nu har jag entligen kommit hem, eller ja för typ 20 min sen.
fick sitta nere på stationen i 20 min och vänta på bussen :@

efter en lång dag på linas salong så har jag entligen kastat
på mig mjukisbyxorna och ligger med datorn på ryggen och
är hur trött som helst, hann inte till sabine idag så jag ska dit
imorgon istället. då blir det ännu mer åka av, men jag ska
definitiv ta andra skor för jag har jordens skavsår på ena
foten, ajajaj!

det vart ingen färgning idag, bara en massa klipp och styling!

nu ska jag lägga mig i mitt badkar och ligga där tills

jag skrynklar. haha


Kommentarer
Postat av: NATHAA

på magen har jag datorn inte ryggen hahah

2008-06-17 @ 20:17:46
Postat av: emeliee

haha tyckte det lät lite konstigt

2008-06-17 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0