finaly home

jag har precis skrivit en sjukt lång uppdatering om helgen,
men bloggen muppade sig så allting försvann.
well well, får skriva igen.

torsdag:
jag och hanna tar oss till åkersberga hem till mamma
och börjar förkröka. sen går vi till tommys där det vart
alldeles för mycket öl! haha!

fredag:
möter lina på morgonen och sen tar oss hem till mamsen för
att sova lite mer. vaknar till liv och tar mig i kragen och fixar lite
grejer och sen tar mig in till stan för att möta lina vickan och
grabbarna, för att äta jordens godaste middag på hard rock café.
sen tar vi oss tillbaka till åkersberga för att köra igång på
nickes bodega, där blir det också alldeles för mkt alkohol och
folkstorm, haha.

lördag:
blir väckt av att alla ringer och hetsar, tar tag i mig själv och går hem
till Niklas och piggnar till liv, äter drömgoda hamburgare som lina och
vickan bjussade på. sen börjar ölandet återigen. efter ett par timmars
supande hemma hos niklas så går jag hem till chippen för att dricka
lite mer öl och till sist gick jag christian och oskar hem och sov!


nu sitter jag hugo och rocky hemma i rotebro, ska nog sova snart.
är sjukt sliten! inga ciggaretter har heller =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0