hoho!

nu sitter jag hos mamma trött som ett as, vart lite partajande igår.
ringer till bejron och ber snällt att han ska hämta mig i rotebro, och
han och sofie är världens snällaste och gör det :D vi åker och plockar
upp Lina och sara och handlar lite mat, åker till brevik och äter och
dricker öl :) sen vart det så kallt så då åkte vi hem till Jessica, efter
ett tag så går alla hem och lägger sig så då knatar jag över till Sarah
där angelica och sarah sitter och gluffsar i sig mat, sen kommer fredrik
andré och plath dit och efter tag så går jag och plath vidare till ytterliggare
ett ställe, hem till sophia där stöter jag på lille snoskar och en hel del
massa annat folk, sen tillslut efter några mer öl så åker jag och oskar hem!

idag blir det grillning hemma hos Sofie och Bejron. Lina och vickan ska också
med om dom nu kommer till berga nååågon gång !!?!?!? HURRY CURRY.


min mobil har jag glömt i Mariannes bil och det suuuuuger,
så ni som söker mig, ring hem till mamsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0