jaduu.

nu har Lina precis kommit hem med sitt brutna revben.
tycker synd om stackarn, hon vankar omkring här som
en 90åring och åmar sig. jag fick till och med skaka
ketchup flaskan åt stackarn!

idag har jag inte gjort ett skit, vart ute med hundarna typ
100 ggr, kastat boll, hugo badade. sen tog jag ytterliggare
en power nap. hah bra sliten efter helgen.. sen har jag
sökt jobb på new yorker i väsby center och ett annat som
skålmåltidsbiträde på Blackebergsskolan. hoppas att jag
får något av dom för jag kan inte gå som arbetslös längre.
i höst blir jag av med bidragen också så då står jag helt
utan inkomst, och då ligger sparkontot risigt till.. Plus att
det är festivaler och annat planerat senare i sommar.
HELP ME!! veckan ser helt blank ut ska vara hemma med
hundarna några dagar till, tror Hugo åker hem på onsdag.
då ska jag tvinga med marianne och storhandla på något
billigt ställe. jag vill åka till Ikea också, men jag vet inte vad
jag vill ha där. sen vill jag ha en massa nya kläder :p det är
mycket man vill ha här i världen, men så lite man kan få!

nu ska kolla på tv och tycka lite synd om Lina . Pusselusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0